Dołącz do zespołu Home Invest!
Szukasz pracy? Zapraszamy kandydatów o różnych profilach zawodowych, a jako wiodący deweloper oferujemy pracę w profesjonalnym i doświadczonym zespole.
Grupa Kapitałowa Home Invest, składająca się obecnie z 41 Spółek, zajmująca się budową i sprzedażą mieszkań na rynku warszawskim poszukuje kandydatów na stanowisko:
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Miejsce pracy: Warszawa - Wola
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby wielozadaniowej, energicznej, chcącej się uczyć i zdobywać doświadczenie, która dołączy do Działu Administracji w Grupie Kapitałowej Home Invest składającej się z ponad 41 spółek.
Zakres obowiązków:
- Obsługa Recepcji – przyjmowanie gości, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych;
- Dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów w firmie – praca na elektronicznym systemie obiegu dokumentów
- Prowadzenie archiwum Spółki oraz jej Klientów;
- Identyfikowanie potrzeb zaplecza biurowego;
- Koordynowanie i prowadzenie kalendarza spotkań w Spółce oraz obsługa spotkań;
- Współpraca z dostawcami usług i towarów dla biura;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, utrzymywanie porządku i estetycznego wyglądu pomieszczeń (sal konferencyjnych, kuchni, zaplecza recepcji);
- Kontrola przestrzegania wewnętrznych procedur i zarządzeń;
- Realizowanie innych zadań służbowych zleconych przez przełożonego oraz Zarząd.
Oczekujemy:
- student I lub II roku studiów zgodnych z charakterem stanowiska;
- znakomite umiejętności organizacyjne i zorientowanie na szczegóły;
- swobodne posługiwanie się pakietem MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
- miel widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- wysoki poziom uczciwości i dyskrecji;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
Oferujemy:
- umowę zlecenie / umowę o pracę
- praca od poniedziałku do piątku
- pracę w młodym i dynamicznym zespole
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie grupowe
Prosimy o przesyłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Księgowa/y
Miejsce pracy: Warszawa - Wola
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu Działu Księgowego i będzie odpowiedzialna za pomoc w kompleksowym prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości grupy kapitałowej Home Invest.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie pod nadzorem ksiąg rachunkowych Firmy, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o Rachunkowości i przepisami prawa podatkowego;
- Udział w sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT, VAT-UE i innych);
- Udział sporządzanie sprawozdań i informacji do GUS;
- Udział w sporządzanie sprawozdań finansowych;
- Udział w przygotowywaniu skonsolidowanych sprawozdań finansowych grupy kapitałowej Home Invest;
Oczekujemy:
- Doświadczenia na stanowisku Księgowa/y (w firmie z branży budowlanej będzie dodatkowym atutem);
- Dobrej znajomości MS Office (zwłaszcza Excel) oraz systemów F-K (Comarch Optima);
- Wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe;
- Znajomość prawa podatkowego, zasad rachunkowości oraz prawa bilansowego;
- Umiejętności pracy pod presją czasu, elastyczność w działaniu;
- Umiejętność organizacji pracy własnej, skrupulatność i dokładność, inicjatywa i zaangażowanie.
Oferujemy:
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Ubezpieczenie grupowe.
Zwracamy uwagę, aby aplikując na niniejsze stanowisko Kandydaci określali swoje oczekiwania finansowe.
Prosimy o przesłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Architekt - Specjalista ds. rozwoju
Miejsce pracy: Warszawa - Wola
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby, która wykorzystując swoją wiedzę, umiejętności i doświadczenie dołączy do zespołu Działu Nieruchomości i Ekspansji oraz będzie współodpowiedzialna za przygotowywanie oraz wprowadzanie na rynek deweloperski nowych projektów mieszkaniowych.
Zakres obowiązków:
- analiza i ocena potencjału nieruchomości,
- uzyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji, decyzji, uzgodnień i pozwoleń dotyczących nieruchomości,
- przygotowywanie wniosków, pism, opinii,
- współpraca i kontakty z urzędami, urzędnikami,
- współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie realizacji inwestycji,
- tworzenie cyklicznych raportów do Dyrektora Działu.
Oczekujemy:
- wykształcenie wyższe o kierunku: architektura,
- mile widziane, doświadczenie w samodzielnym przygotowywaniu projektów z zakresu budownictwa mieszkaniowego,
- praktyczna znajomość procesu inwestycyjnego, pod względem procedur formalno–prawnych związanych z uzyskaniem decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o pozwoleniu na budowę,
- znajomość przepisów Prawa Budowlanego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz właściwych rozporządzeń i obowiązujących przepisów prawa,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa, w tym decyzji administracyjnych, MPZP, rozstrzygnięć administracyjno - sądowych,
- doświadczenie w pracy z urzędami, architektami,
- uczciwości, lojalności i dyspozycyjności,
- samodzielności i kreatywności w działaniu.
Oferujemy:
- kontrakt B2B lub umowa o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników,
- praca nad ciekawymi projektami inwestycyjnymi,
- pracę w przyjaznej atmosferze z dużą samodzielnością w działaniu,
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie grupowe
Zwracamy się z uprzejmą prośbą, aby aplikując na niniejsze stanowisko Kandydaci określali swoje oczekiwania finansowe.
Prosimy o przesłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie i prezentowanie oferty mieszkań oraz lokali usługowych poprzez telefon,
e-mail, spotkania (w szczególności odbieranie połączeń przychodzących, wykonywanie połączeń do klientów, wysyłanie ofert oraz wiadomości e-mail, itp.) - wsparcie pracowników działu sprzedaży w codziennej pracy
- bezpośrednia obsługa klientów zainteresowanych zakupem lokali mieszkalnych i usługowych
- rejestrowanie kontaktów w systemie CRM oraz sporządzanie raportów i analiz
- podtrzymywanie oraz budowanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami
- przygotowywanie dokumentów do umów oraz dokumentów dla klientów i banków
- analizowanie działań konkurencji i współpraca przy wprowadzaniu do sprzedaży nowych inwestycji mieszkaniowych
- udział w targach mieszkaniowych, dniach otwartych, praca w wybrane weekendy
Oczekujemy:
- wykształcenie minimum średnie / student
- swobodne nawiązywanie kontaktów oraz prowadzenie rozmów telefonicznych
- doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowane w telefonicznej obsłudze klienta / call center)
- praktyczna znajomość podstaw procesów i technik sprzedażowych
- bardzo dobra znajomość środowiska MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point)
- znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- umowę o pracę / zlecenia
- motywacyjne warunki zatrudnienia
- opiekę medyczną
- ubezpieczenie grupowe
- pracę w młodym, dynamicznym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego
Zwracamy się z uprzejmą prośbą, aby aplikując na niniejsze stanowisko Kandydaci określali swoje oczekiwania finansowe.
Prosimy o przesłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Wysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych przez Home Invest Office Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Jana Kazimierza 64, 01-248 Warszawa (zwany dalej „Administratorem”). Masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kierując informację o jej wycofaniu na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.