Kariera

Home Invest rekrutacja

Dołącz do zespołu Home Invest!

Szukasz pracy? Zapraszamy kandydatów o różnych profilach zawodowych, a jako wiodący deweloper oferujemy pracę w profesjonalnym i doświadczonym zespole.

Grupa Kapitałowa Home Invest, składająca się obecnie z 41 Spółek, zajmująca się budową i sprzedażą mieszkań na rynku warszawskim poszukuje kandydatów na stanowisko:


Pracownik Administracyjno-Biurowy

Miejsce pracy: Warszawa - Wola

Opis stanowiska:

Poszukujemy osoby wielozadaniowej, energicznej, chcącej się uczyć i zdobywać doświadczenie, która dołączy do Działu Administracji w Grupie Kapitałowej Home Invest składającej się z ponad 41 spółek.

Zakres obowiązków:

  • Obsługa Recepcji – przyjmowanie gości, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych;
  • Dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów w firmie – praca na elektronicznym systemie obiegu dokumentów
  • Prowadzenie archiwum Spółki oraz jej Klientów;
  • Identyfikowanie potrzeb zaplecza biurowego;
  • Koordynowanie i prowadzenie kalendarza spotkań w Spółce oraz obsługa spotkań;
  • Współpraca z dostawcami usług i towarów dla biura;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, utrzymywanie porządku i estetycznego wyglądu pomieszczeń (sal konferencyjnych, kuchni, zaplecza recepcji);
  • Kontrola przestrzegania wewnętrznych procedur i zarządzeń;
  • Realizowanie innych zadań służbowych zleconych przez przełożonego oraz Zarząd.

Oczekujemy:

  • student I lub II roku studiów zgodnych z charakterem stanowiska;
  • znakomite umiejętności organizacyjne i zorientowanie na szczegóły;
  • swobodne posługiwanie się pakietem MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
  • miel widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • wysoki poziom uczciwości i dyskrecji;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;

Oferujemy:

  • umowę zlecenie / umowę o pracę
  • praca od poniedziałku do piątku 
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • prywatną opiekę medyczną
  • ubezpieczenie grupowe

Prosimy o przesyłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Księgowa/y

Miejsce pracy: Warszawa - Wola

Opis stanowiska:

Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu Działu Księgowego i będzie odpowiedzialna za pomoc w kompleksowym prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości grupy kapitałowej Home Invest.


Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie pod nadzorem ksiąg rachunkowych Firmy, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o Rachunkowości i przepisami prawa podatkowego;
  • Udział w sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT, VAT-UE i innych);
  • Udział sporządzanie sprawozdań i informacji do GUS;
  • Udział w sporządzanie sprawozdań finansowych;
  • Udział w przygotowywaniu skonsolidowanych sprawozdań finansowych grupy kapitałowej Home Invest;

Oczekujemy:

  • Doświadczenia na stanowisku Księgowa/y (w firmie z branży budowlanej będzie dodatkowym atutem);
  • Dobrej znajomości MS Office (zwłaszcza Excel) oraz systemów F-K (Comarch Optima);
  • Wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe;
  • Znajomość prawa podatkowego, zasad rachunkowości oraz prawa bilansowego;
  • Umiejętności pracy pod presją czasu, elastyczność w działaniu;
  • Umiejętność organizacji pracy własnej, skrupulatność i dokładność, inicjatywa i zaangażowanie.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Ubezpieczenie grupowe.

Zwracamy uwagę, aby aplikując na niniejsze stanowisko Kandydaci określali swoje oczekiwania finansowe.

Prosimy o przesłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Architekt - Specjalista ds. rozwoju
Miejsce pracy: Warszawa - Wola


Opis stanowiska:

Poszukujemy osoby, która wykorzystując swoją wiedzę, umiejętności i doświadczenie dołączy do zespołu Działu Nieruchomości i Ekspansji oraz będzie współodpowiedzialna za przygotowywanie oraz wprowadzanie na rynek deweloperski nowych projektów mieszkaniowych.

Zakres obowiązków:

  • analiza i ocena potencjału nieruchomości,
  • uzyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji, decyzji, uzgodnień i pozwoleń dotyczących nieruchomości,
  • przygotowywanie wniosków, pism, opinii,
  • współpraca i kontakty z urzędami, urzędnikami,
  • współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie realizacji inwestycji,
  • tworzenie cyklicznych raportów do Dyrektora Działu.

Oczekujemy:

  • wykształcenie wyższe o kierunku: architektura,
  • mile widziane, doświadczenie w samodzielnym przygotowywaniu projektów z zakresu budownictwa mieszkaniowego,
  • praktyczna znajomość procesu inwestycyjnego, pod względem procedur formalno–prawnych związanych z uzyskaniem decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o pozwoleniu na budowę,
  • znajomość przepisów Prawa Budowlanego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz właściwych rozporządzeń i obowiązujących przepisów prawa,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa, w tym decyzji administracyjnych, MPZP, rozstrzygnięć administracyjno - sądowych,
  • doświadczenie w pracy z urzędami, architektami,
  • uczciwości, lojalności i dyspozycyjności,
  • samodzielności i kreatywności w działaniu.

Oferujemy:

  • kontrakt B2B lub umowa o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników,
  • praca nad ciekawymi projektami inwestycyjnymi,
  • pracę w przyjaznej atmosferze z dużą samodzielnością w działaniu, 
  • prywatną opiekę medyczną
  • ubezpieczenie grupowe

Zwracamy się z uprzejmą prośbą, aby aplikując na niniejsze stanowisko Kandydaci określali swoje oczekiwania finansowe.


Prosimy o przesłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie i prezentowanie oferty mieszkań oraz lokali usługowych poprzez telefon,
    e-mail, spotkania (w szczególności odbieranie połączeń przychodzących, wykonywanie połączeń do klientów, wysyłanie ofert oraz wiadomości e-mail, itp.)
  • wsparcie pracowników działu sprzedaży w codziennej pracy
  • bezpośrednia obsługa klientów zainteresowanych zakupem lokali mieszkalnych i usługowych
  • rejestrowanie kontaktów w systemie CRM oraz sporządzanie raportów i analiz
  • podtrzymywanie oraz budowanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami
  • przygotowywanie dokumentów do umów oraz dokumentów dla klientów i banków
  • analizowanie działań konkurencji i współpraca przy wprowadzaniu do sprzedaży nowych inwestycji mieszkaniowych
  • udział w targach mieszkaniowych, dniach otwartych, praca w wybrane weekendy

Oczekujemy:

  • wykształcenie minimum średnie / student
  • swobodne nawiązywanie kontaktów oraz prowadzenie rozmów telefonicznych
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowane w telefonicznej obsłudze klienta / call center)
  • praktyczna znajomość podstaw procesów i technik sprzedażowych
  • bardzo dobra znajomość środowiska MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point)
  • znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • umowę o pracę / zlecenia
  • motywacyjne warunki zatrudnienia
  • opiekę medyczną
  • ubezpieczenie grupowe
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego

Zwracamy się z uprzejmą prośbą, aby aplikując na niniejsze stanowisko Kandydaci określali swoje oczekiwania finansowe.

Prosimy o przesłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  


 Wysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych przez Home Invest Office Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Jana Kazimierza 64, 01-248 Warszawa (zwany dalej „Administratorem”). Masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kierując informację o jej wycofaniu na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

ico mail NAPISZ DO NAS

  1. *
    Nieprawidłowe dane
  2. *
    Nieprawidłowe dane
  3. *
    Nieprawidłowe dane
  4. *
    Nieprawidłowe dane
  5. Informujemy, że maja Państwo prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę wyrażoną poniżej, kierując informację o jej wycofaniu na adres: sprzedaz@homeinvest.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  6. *

    Wymagane jest zaznaczenie tego pola
  7. *

    Wymagane jest zaznaczenie tego pola
  8. *

      OdświeżNieprawidłowe dane